Nieuw netwerkbestuur Thematisch Netwerk LNV

Eerder dit jaar werd een vacature geopend voor voorzitter van dit thematisch netwerk. De tijdelijke opgestelde selectiecommissie (bestaande uit Martijn Buijsse, Harry Bruins en Bart Millenaar) hebben de verschillende aanmeldingen ontvangen en opvolgende gespreken gevoerd met potentiele kandidaten.

Met de verschillende geschikte kandidaten die naar voren kwamen, in combinatie met de variatie aan competenties, heeft de selectiecommissie de optie onderzocht om van met de kandidaten een breder bestuur te vormen. Dit heeft als resultaat gehad dat er een nieuw bestuur is gevormd, bestaande uit vier bestuursleden. Meer informatie over de procedure en de afwegingen die zijn gemaakt, zijn te lezen in deze brief (klik hier) waarmee het nieuwe netwerkbestuur is voorgedragen aan het hoofdbestuur.

Met deze nieuwsbrief stellen we dan ook graag het nieuwe bestuur voor het eerst aan u voor:

Johan Barendregt – Voorzitter - foto linksboven

Juliëtte van Gilse – Vice-Voorzitter - foto rechtsboven

Marcel van Haren – Secretaris - foto linksonder

Bart Millenaar – Bestuurslid - foto rechtsonder

De motivatie van de bestuursleden kunt u teruglezen in de bijlage van de brief (klik hier) die namens de selectiecommissie naar het hoofdbestuur is verzonden. Graag maakt het nieuwe bestuur fysiek kennis met de leden, op een aankomende evenementen op 23 april en 25 juni. Meer informatie daarover vindt u hieronder.